2014. augusztus 19., kedd

15. heti ultrahang (14+2)

Tegnap voltunk ultrahangon, ez az 5D egy nagyon profi technika... tényleg mindent látni rajta :)

Jelentem, a lényeg, hogy a petezsákok mérete szinte egyforma, a magzatvíz mennyisége mindkét babánál normális, átlagos :)
A gyerekek méretei és súlya is közel azonos (A baba: 95 g, B baba 101 g), genetikai, szervi eltérést nem látott a doktornő :)

fiú gyanús "A" baba

lány gyanús "B" baba


....és vegyespáros gyanús :) ...hiába, Lacinak majdnem mindig igaza van :) 
Nagyon cukik, izgágák (mondjuk azt minden uh-n megjegyezte minden orvos eddig, hogy hihetetlen, hogy egy másodpercre meg nem állnak, folyton megy a tánc odabent).
Már vannak kezdeti akarat kinyilvánítások is, pl. ha nem tetszik hogy sokáig matatják őket a vizsgálat során, jól belerúgnak az ultrahang fejbe :)

Ha túl leszünk a 17. heti vizsgálaton Hajdú dokrotnőnél, akkor véglegesítjük Lintner Tanár Úrral, hogy lesz-e megint méhszáj varrás, vagy nem. Addig alszik rá ő is és mi is :)

Most itt tartunk, boldog 15. hét :)

4 megjegyzés:

  1. WOOOOW!!! :-) ujabb ket kis mano... gratulalok! :-)

    VálaszTörlés
  2. Sejtettem én, vagy legalábbis reméltem, hogy valami ilyesmi áll a nagy csend mögött. De szuper!!! Gratulálok!

    Amúgy meg nagyon megértem, hogy ennyire vágytatok még gyermekekre. Ezt azért írom most, mert egy kétgyermekes nagyon jó barátnőm a második gyerek óta vagy hatszor vetélt el, és a társaságban megszólták a háta mögött, hogy miért nem nyugszik bele, hogy kettő gyerek jutott neki. Nekünk négy gyerekünk van, a lelkemben mindig is ennyire vágytam, és amikor a harmadik után úgy tűnt, hogy lehet, hogy mégsem lehet négy, én is nagyon el voltam keseredve. Érdekes, hogy sokan a sokadik gyerekre való vágyakozást nem tudják átérezni. A másodikra vágyni még határeset (biztos testvért akar/másik neműt, oké, azt még elfogadjuk), de kettő/három, ad absurdum négy vagy több után elkeseredni, hogy nem jön a következő?! Legfeljebb egynemű gyerekek esetén tolerálható. Nálam, három után, vagy a barátnőmnél, kettő után, úgy, hogy mindkét nem reprezentálva van? Na ne!

    Hajrá babácskák! Nagyon várom a további beszámolókat!

    VálaszTörlés
  3. Jaj, nagyon nagyon örülök Nektek!

    VálaszTörlés
  4. Szívből örülök veletek együtt!! ♥

    VálaszTörlés