2012. március 13., kedd

Fránya betegség

Hihetetlen, hogy mindig van valami nehezítő körülmény nálunk...
Pénteken mikor haza értem a BMC-ből, megint elkezdett liftezni a hőm :(
Szombatra arra szántam magamat, hogy elmegyünk az ügyeletre, mert ez így gyógyszer nélkül nem fog menni. Azt hiszem, még soha nem éreztem ennyire gyengének magam. 24 órából 23 órát alaphangon végig durmoltam, és létezni is nagyon nagyon fájt!
Az ügyeletről elhajtott a doki, mondván, hogy neki most ki kell mennie címre, így majd jöjjünk vissza.
Olyan nagyon pocsékul voltam, hogy nem is vitatkoztam, Lacit meg lecsitítgattam, így elmentünk a gyógyszertárba és vettünk még ezt-azt, hátha jobb lesz. Gondoltam, hogy a dokihoz tuti nem megyek vissza. Még agyaltam is a patikában, hogy van itthon egy rakat Augmentin, mi lenne ha elkezdeném szedni, hiszen hétfőtől úgyis kell majd. De a gyógyszerész lebeszélt róla. Eközben az ügyeletes doki besétált egy barátjával nevetgélve a patikába...szemmel láthatóan nem éppen agyon dolgozta magát... tudok csúnyán is nézni, reméltem, hogy ott akkor is sikerült és kicsit magába száll!!!

Haza jöttünk, ismét alvás. Mikor felébredtem nagynehezen, nekivágtunk ismét az ügyeletnek!
Az asszisztenst ismertem, mert már kismilliószor belém bökte a progeszteron szurit, mondtam is neki, hogy hétfőn lesz a petesejt leszívás. A doki a lombik szóra lépett be a szobába, és felsejlett neki, hogy már reggel elhajtott lázasan... majd nekem szegezte a kérdést, hogy terhes???? De úgy meg volt rémülve... én meg gondoltam, hogy az biztos elég para lenne, hogy nem látott el egy várandós kismamát lázzal... de rávágtam, hogy még(!!!) nem!
Azért láttam rajta a rémületet... remélem tanul belőle, és máskor nem zavar el mindenkit a bánatba a rendelésről.
Bakteriális garatgyulladás lett a diagnózis, antibiotikumot kaptam rá. Hála Istennek olyat, ami kompatibilis volt a lombikkal, így nincs gond. Egyetlen nem kedvező mellékhatása van, hogy a hormonkészítmények hatását jelentősen csökkentheti... ennek köszönhetően elég feszkós voltam a műtőben végzett ultrahangig, hogy az Ovitrelle vigyázott-e a tüszőimre kellő képen - de minden rendben volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése